JCDecaux Belgium lanceert zijn programmatic aanbod via VIOOH Exchange

FacebookTwitterLinkedIn

Al enkele jaren zet JCDecaux in op zijn ontwikkeling in digital out-of-home met enerzijds de installatie van schermnetwerken over het hele land. Anderzijds ontwikkelde het de plannings- en tradingstools VIOOH Automation en VIOOH Exchange, die contextuele en bereiksgegevens integreren. Er is ook grondig gewerkt aan het planningsmodel, de tarificatie op basis van bereik en de functies.

19 DSP-platformen, waaronder de belangrijkste in de markt, zijn momenteel verbonden met de VIOOH Exchange marketplace, speciaal ontworpen voor DOOH. Die biedt kopers op uitnodiging toegang tot het aanbod van JCDecaux. Het DOOH-programmaticaanbod op de Belgische markt bestaat momenteel uit twee modellen: de ‘programmatic guaranteed deals’ en de ‘preferred deals’. In totaal 150 miljoen impressies per week op 850 schermen via VIOOH Exchange.

JCDecaux biedt voor programmatische aankopen premiuminventarissen aan in verschillende omgevingen: in de straat, in 31 winkelcentra, aan de ingangen van 100 Carrefour-winkels en in de 17 metro’s van Brussel.