IP breidt digitaal uit met DEEZER

FacebookTwitterLinkedIn

Het internationale streaming platform DEEZER vertrouwde de reclameregie voor audio, video en display toe aan IP.

 

Vanaf april zal IP exclusief de reclameregie voor Deezer verzorgen: IP Radio voor de audio en de volledig geïntegreerde campagnes, IP TV voor de video en het IP Adex platform voor de display advertenties via programmatic buying.

 

Bij IP Radio wordt de inventaris voor de audio pre-roll en audio mid-roll op deze manier gevoelig versterkt. De regie voegt Deezer eveneens toe aan het bestaande premium video en display aanbod.

 

Steve Van den Audenaerde (Directeur IP Radio): “Luisteren naar streaming audio-diensten is snel het luisteren naar eigen muziek aan het vervangen. Dat online luisteren kan nu worden aangeboden aan adverteerders. Voor IP is het dus logisch om met DEEZER de stap van radio naar streaming te maken. Door deze samenwerking breidt IP haar digitaal multiplatform aanbod nog verder uit. Maar ook voor video en display bieden we als regie aan de adverteerder de beste oplossing aan op het snelgroeiende DEEZER”.

 

Fabrizio Gentile (Managing Director Benelux Deezer): “IP heeft de gewoonte om groeiende en nieuwe projecten in regie te nemen. Ze heeft ook als enige een Frans- en Nederlandstalig aanbod. Die attitude en dat “Belgische” linken ze aan een interne multimediale structuur die ons erg aansprak. We kunnen ons nu volledig richten op de snelle groei van ons platform, terwijl IP DEEZER zal versterken op de reclamemarkt”.