“Heroes” van de week: een standbeeld voor het zorgpersoneel

FacebookTwitterLinkedIn

Midden april daagden JCDecaux, Lijncom en Publifer creatief talent uit om een beroep in de kijker te zetten via een digitale animatie, dat een hero-status verdient. Originaliteit en creativiteit waren de criteria waar de jury zich over boog. De afgelopen weken bekroonden we al bedankingen voor de bakkers, de makers mondmaskers, postbodes, kassiersters en zorgpersoneel.

Tijdens de laatste actieweek viel de keuze op de creatie “Aan onze helden” van het productiehuis DoubleDouble. In de geselecteerde digitale animatie bieden ze het zorgpersoneel heel stijlvol een standbeeld. Deze digitale campagne zal vanaf 11 mei tot en met 17 mei te zien zijn op de digitale borden in de belangrijkste NMBS stations, Brusselse metro, Antwerpse premetro, Brussel en Luik.

Dit was de laatste week dat creatieve agentschappen de essentiële beroepen kunnen bedanken met een merkneutrale digitale animatie. Initiatiefnemers Publifer, Lijncom en JCDecaux bedanken op hun beurt al het creatieve talent voor hun deelname aan deze actie.