Clear Channel Belgium lanceert flexibele ‘People&Places`-oplossingen

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel verdiept zijn corporate identity met een nieuwe strategische positionering onder de benaming ‘Where Brands meet People`. Met ‘People&Places`-oplossingen wil Clear Channel de eigenheden en de complementariteit van de producten en verschillende universa (trein- en metrostations,…) optimaal op elkaar afstemmen, op vlak van bereik en context.

 

Met de lancering van ‘People&Places` komen er een aantal nieuwe producten:
–    Adshel Optimum Brussels en Adshel Maximum Brussels: via een extra aanwezigheid van 200 2m²-borden in de Brusselse metrostations worden de bestaande Optimum en Maximum-netwerken versterkt.
–    Naast het bestaand netwerk Adshel Metro 300 is er een Adshel Metro 200 netwerk (opgebouwd uit 200 2m²-borden).
–    Adshel Half Maximum (1.530 zijden) en Adshel Mix Media (2.200 zijden): 2 lichtere versies van de nationale netwerken. Gericht naar adverteerders die graag een beperkt percentage Out-of-Home in de mediamix willen.
–    Adshel 5 Main Centers: 2m²-netwerk met een focus op de 5 Grote Centra.
–    Adshel +: herintroductie van het kleine netwerk. Samengesteld uit Adshel Gent, Adshel Antwerp en 427 2m²-borden buiten de 5 Grote Centra.

 
Verder is er nog Regional Solutions en Segmented Solutions Antwerp.  Regional Solutions is de opsplitsing van zowel het Optimum-netwerk als het Maximum-netwerk volgens de taalgrenzen. Segmented Solutions Antwerp is de opsplitsing van het lokale netwerk Adshel Antwerpen, van een netwerk met alleen maar aanwezigheid in het centrum tot een netwerk die de hele agglomeratie dekt.