Brightfish stuurt creatief team naar Young Lions Film competitie

FacebookTwitterLinkedIn

Elk jaar krijgen creatieve duo`s uit verschillende landen de kans om deel te nemen aan de Young Lions competitie in Cannes. Voor de eerste keer zal Brightfish, als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival, de Belgische selectie en organisatie hiervan op zich nemen.

 

Managing Director Patrick Van Dijck: “Als bioscoopregie kozen we met film voor de categorie die ons het nauwst aan het hart ligt”.

 

Twee Belgische creatieven jonger dan 30 jaar maken kans om ons land te vertegenwoordigen in het Palais des Festivals. Daar zullen zij gedurende 48 uur in competitie treden met creatieve teams uit de hele wereld om een reclamefilm van 60 seconden te realiseren voor een non-profitorganisatie, een NGO of een liefdadigheidsorganisatie.

 

Het 63ste Cannes Lions festival gaat dit jaar door van 18 tot 25 juni. De Young Lions Film competitie begint op woensdag 22 juni. Op zaterdag 25 juni zal de Film Jury haar verdict uitspreken.