Bart van Tigchelt nieuwe Sales & Marketing Manager van The Insiders (internationaal mond-tot-mond reclamenetwerk)

FacebookTwitterLinkedIn

Bart van Tigchelt, tot voor kort Client Service Director bij Square Melon, wordt Sales & Marketing Manager bij The Insiders. Hij zal in eerste instantie verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw op commercieel en strategisch vlak.

 

Bjorn Cassier (CEO The Insiders): “Zijn rijke ervaring op FMCG en servicemerken zal onze verdere ontwikkeling ondersteunen, nu steeds meer adverteerders kiezen voor een geïntegreerde advocacy activatie en de resultaten hiervan weten te smaken.”

 

Bart Van Tigchelt: “The Insiders diende zich aan als een uitzonderlijke opportuniteit. Naast mijn geloof in hun marktpropositie met verdere ontwikkelingsmogelijkheden, zit het bedrijf ook volop in interessante internationale expansie met activiteiten in meer dan 15 landen. Een verhaal waar ik mijn schouders graag mee onderzet.”

 

The Insiders is een internationaal mond-tot-mond reclamenetwerk met meer dan 650.000 leden. Met hun interactief kanaal kunnen merken een sterke advocacy activatie uitvoeren met nauwkeurig gekozen brand ambassadors. Op deze manier worden eerlijke, onbetaalde social recommendations op een snelle manier verspreid van consument naar consument en dit zowel offline als online. Meer info over hun werking vindt u hier.