Gloednieuw agentschap: Square Melon

FacebookTwitterLinkedIn

Op 1 januari 2011 start het gloednieuwe agentschap Square Melon. Het is een fusie van vier bedrijven: Amphion/NRG3 (Interactive & Digital Communication), Bananas (Brand Activation), The Platform (Marketing & Sales Logistics) en Demonstr8 (One on One Experience Marketing). De “founding partners” en het management van alle vier streven naar internationale groei en het opwaarderen van klanten “naar een status van creative business partners”.
Square Melon heeft zijn filosofie meteen gedeponeerd als Applied Convertising, een manier van denken en werken die gericht is op de conversie van non-users/non-buyers naar users/buyers, van users/buyers naar heavy users en van heavy users naar ‘brand ambassadors`.
Square Melon zal massa one-on-one experiences en conversaties creëren tussen brands en consumenten (b2b & b2c). De klanten krijgen media-neutrale en toegepaste marketing/sales/communicatie-technieken aangeboden in een convergerende offline en online context. Het nieuwe agentschap wordt geleid door Wim Van der Borght (CEO), Alain Manders (CVO -Chief Visionary Officer), Bert Van Wassenhove (CDO – Chief Digital Officer) en Bernard Polet (General Management).