Autolive.be versterkt het auto-aanbod van Skynet Advertising

FacebookTwitterLinkedIn

Skynet Advertising heeft zijn portfolio uitgebreid met Autolive.be. De site voegt zich bij de autogerelateerde context die Skynet aanbiedt en die bestaat uit Autofans.be, Autosalon.be, Skynet.be Cars, 2dehands Auto`s en Yahoo Auto.

 

Autolive.be is een tweetalige website met gratis kwaliteitszoekertjes voor alle types van voertuigen (auto, motor, oldtimer, …), opgedeeld in 17 categorieën volgens het type voertuig. Ze beschikt eveneens over een bedrijvengids met 9.500 verkopers, allemaal geverifieerd door het team van Autolive.

 

Autolive.be trekt maandelijks ongeveer 75.000 bezoekers, hoofdzakelijk mannen uit de leeftijdscategorie 25 tot 44 jaar. Het plaatsen van zoekertjes gebeurt volgens het freemium-principe (het plaatsen is gratis, promotie is betalend).

 

Naast de standaard formaten biedt Skynet Advertising ook impactformaten zoals billboard en half page aan op Autolive.

 

Autolive.be is een op-en-top Belgisch product, opgericht door Patrick Tondreau en Bernard de Rubinat. Patrick Tondreau is al sinds 2004 actief in de wereld van online zoekertjes (marketing en product manager bij Immoweb, directeur van Vlan.be en manager a.i. bij Logic-Immo.be), terwijl Bernard de Rubinat met zijn sinds 1994 opgebouwde internetervaring voor de technische kant van de zaak instaat.