Laden Evenementen

Voka Vlaams-Brabant: Smarketing – Marketing Meets Sales

18:30 - 20:30
FacebookTwitterLinkedIn

Smarketing, een slimme manier om sales en marketing te laten samenwerken om business te genereren

In de traditionele set-up zal marketing bewustzijn creëren en op die manier potentiële klanten aantrekken. Bij Smarketing werken beide departementen veel meer samen en bovendien wordt het verkoopmoment niet gezien als het einde van de cyclus. Integendeel, de huidige klanten worden gemotiveerd om echte ambassadeurs te worden.

De trainer voor deze sessie is Christophe Sintubi.

Christophe Sintubi

Christophe Sintubi is medeoprichter en managing partner van Business Markers. Al tijdens zijn opleiding Communicatie deed Christophe de eerste marketingervaringen op bij het iconische automerk Jaguar. Eind jaren negentig maakte hij de overstap naar de high-tech sector: bij de piepjonge provider Planet Internet (Scarlet) startte hij als manager e-Commerce en Content.

Terwijl hij zijn opleiding Informatica vervolledigde, ging Christophe in 2002 aan de slag als marketing verantwoordelijke bij Ubizen-dochter Risc Technology. Later volgden de landelijke zender 4FM (JoeFM) en technologiebedrijven Aexis en Porthus (Descartes). In 2010 richtte Christophe zich op de uitbouw van consultancy-activiteiten rond customer experience, customer centricity en strategie. Tegelijk doceerde hij Marketingstrategie en Marktonderzoek aan de Antwerpse Hogeschool KdG.