Laden Evenementen

UBA Media Date

14:00 - 17:00
FacebookTwitterLinkedIn

Opgelet: exclusief voor UBA-leden op uitnodiging

Het medialandschap evolueert razendsnel. Het maken van de juiste mediakeuzes wordt hoe langer hoe complexer. Als adverteerder stelt u zich waarschijnlijk ook de vraag: Hoe kan ik bouwen aan mijn merk en mijn doelgroepen op een efficiënte en creatieve manier bereiken? Hoe maak ik de juiste mediakeuzes?

UBA organiseert in samenwerking met de mediapartners WE MEDIA, BVAM, bpost en AEA (JCDecaux, Clear Channel, Belgian Posters, Dewez en Publifer) voor de eerste keer de UBA Media Date, een uniek media evenement, gratis en exclusief voor leden van UBA, enkel op uitnodiging.

U krijgt in primeur de resultaten van de Ebiquity Study over de relatieve waarde van media in perceptie en in de feiten, de eerste resultaten van het UBA & WE MEDIA Digital Quality Label en een kijk op de positie van het Belgische medialandschap ten opzichte van andere landen. Presentaties zijn in het Engels.

Op de tijd van een halve dag verwerft u waardevolle inzichten en legt u contacten met de top van de media en collega’s adverteerders. Na de UBA Media Date kan u aansluitend deelnemen aan de UBA Summer BBQ, die op dezelfde locatie plaatsvindt.

CEO’s, CMO’s, Marketing Managers, Brand Managers, Media Managers zijn van harte welkom.

Programma

  • 14:00-14:30: Welcome Coffee
  • 14:30-14:35: Welkomstwoord
  • 14:35-15:35: (1) Lars Silberbauer (SVP MTV Networks) – Een evenwichtig mediaplan, een must voor het bouwen van een sterk merk
  • 14:35-15:35: (2) Nathalie Taboch (Ebiquity France & Belgium) – Re-evaluating media: de waarde van media, in perceptie en in de feiten
  • 15:35-16:05: Koffiepauze
  • 16:05-16:50: (1) Hoe garanderen Belgische digitale media de beste kwaliteit?
  • 16:05-16:50: (2) Johan Houben (Mondelez Europe) – Hoe verhoudt het Belgische medialandschap zich ten opzichte van andere landen?
  • 16:50-17:00: Chris Van Roey (UBA) – Slotwoord