Laden Evenementen

UBA Master Class: Influencer e-marketing

13:15 - 17:00
FacebookTwitterLinkedIn

Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

Ieder jaar worden honderdduizenden nieuwe producten gelanceerd. Doordat de (digitale) ruis exponentieel toeneemt, moeten merken op zoek naar een oplossing waarmee ze hun content kunnen laten opvallen tussen al de rest. Om zichzelf te onderscheiden moeten merken netwerken bouwen van beïnvloeders en voorstaanders. Na het volgen van deze opleiding leert u hoe u sociale en eigen media kunt gebruiken om uw verkoop te doen groeien en de mond-tot-mondreclame aanzienlijk te vergroten.

Docent: Carole Lamarque, Founding Partner of Duval Union Consulting

Voor wie? Alle marketingniveaus, van junior tot expert marketeers, kunnen van deze methodologie gebruik maken.

Programma

13:15 – 13:30: Onthaal

13:30 – 17:00: Master Class

U leert tijdens de opleiding:

  • Een lijst te maken van de belangrijkste doelstellingen en KPI’s en de doelstellingen te evalueren in de context van de marketingtrechter.
  • Inzicht krijgen in de bochten die digitale consumenten maken bij het nemen van beslissingen.
  • Bepalen welke soort beïnvloeders u nodig hebt.
  • Begrijpen wat uw ideale content is ten opzichte van de KPI’s en beïnvloeders.
  • De content in algemene marketingacties integreren.
  • De tijdlijn opstellen voor interne goedkeuring.