
Travelmedia bestaat 10 jaar. Elk jaar organiseert het een congres voor wie werkt in toerisme: touroperators, reisagenten, hoteliers, destinatiemarketeers, enz. Dit jaar kiest Travelmedia voor een nieuwe formule: ’s voormiddags vijf interessante keynotes, ’s namiddags interactieve workshops naar keuze. Het congres wordt gepresenteerd door VRT-nieuwsanker Lieven Verstraete, die ook kritische vragen stelt op het einde van elke presentatie, met ruimte voor feedback vanuit de zaal.
Sprekers
- Gerrie Smits – over blockchain in de toeristische sector
- Alexander Dupont en Kris Vanderstappen – over de groeistrategie van AccorHotels
- Tessa aan de Stegge – over vakantie, purpose travel en impact travel
- Katia Longeval – over Vakantieveilingen.be
- Sjantal Sillius – over de fietsvakantie-samenwerking van de vijf Provinciale Toeristische Organisaties

Workshops
In de namiddag krijg je de keuze tussen verschillende interactieve workshops. Op die manier ga je met een handig to-do lijstje terug naar jouw organisatie.
- GDPR in 2019 – De e-mails bleven bij de inwerkingtreding van de GDPR wetgeving maar binnenstromen. Hoe ga je anno 2019 nu echt om met deze regels?
- Influencer marketing – Meer dan ooit worden budgetten vrijgehouden om samenwerkingen met influencers aan te gaan. Maar hoe besteed je die budgetten nu het meest efficiënt?
- Lead generatie – Op welke manier verzamel je kwalitatieve contactgegevens van potentiële klanten op een andere manier?
- Social videos – De regels van video producties zijn door sociale media volledig door elkaar geslagen. Waar let je nu echt beste bij op bij het creëren van jouw social video?
- Storytelling – Hoe schrijf je een krachtig en aantrekkelijk verhaal zonder telkens opnieuw de oude clichés boven te halen?
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
21 november 2018 09:00 - 17:00Organisator
TravelmediaMeer informatie: websiteAdres
Hotel Van der Valk Kapellestraat 146Oostkamp
8020 + Google Maps