Crisiscommunicatie is de laatste jaren enorm geëvolueerd door de komst van sociale media. Ze laten toe om snel en transparant te communiceren in reële tijd. Het interactieve karakter van sociale media heeft er daarnaast ook voor gezorgd dat er een extra dimensie is bijgekomen in het beheer van crisissen; het community management.
Dit alles heeft bedrijven de laatste jaren aangezet om sociale media toe te voegen aan hun crisiscommunicatie. Een boeiende materie waarover Proximus en ENGIE op donderdag 23 maart graag hun ervaringen over willen delen.
Sprekers
Valérie Champault (Digital Corporate Communications Manager at Proximus), Geetha Keyaert (Corporate Digital Communication Manager at Engie) & Nele Scheerlinck (Spokeswoman at Engie).
Timing
- 12:00: ontvangst / accueil
- 12:15-13:45: sessie/session door/par Geetha Keyaert, Valérie Champault & Nele Scheerlinck + broodjes/sandwich lunch
- 13:45-14: Q&A
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
23 maart 2023 12:00 - 14:00Organisator
C SquareMeer informatie: websiteAdres
Engie Brussels Simon Bolivarlaan 34-36Brussel
1000 + Google Maps