Laden Evenementen

PR-x Masterclass: PR Insights & Media Dynamics

09:00 - 17:00
FacebookTwitterLinkedIn

De eerste PR-x Masterclass brengt inzicht in de basisprincipes van PR om een sterke reputatie en community op te bouwen en te versterken. Deelnemers leren hoe media werken en hoe boodschappen te creëren die effectief, engagerend en inspirerend zijn. Het is een praktische en hands-on training met best practices en interactie tussen de deelnemers, die alles zeer snel kunnen toepassen op de eigen organisatie.

Sandra Plasschaert, Ann Ramaekers en Anja D’Hondt zijn gedreven PR-dames die hun krachten verenigen in PR-x om communicatieprofessionals te begeleiden, te verbinden en te inspireren. Ze zijn al jarenlang in de PR-wereld actief in sectoren als lifestyle, food, cultuur, technologie en entertainment met referenties als Nespresso, Stichting tegen Kanker, Kodak, Bekaert, Samsonite en Philips.

Taal: Nederlands (slides in Engels).

Kostprijs: Early Bird tot 20 januari: 600 EUR (inclusief lunch en dranken). Extra korting van 20% mogelijk op aangekondigde prijs van 600 EUR, met code ‘MediaSpecs2020’.

Programma

  • 9u: Verwelkoming met koffie
    Basisinzichten in PR-dynamiek en toepassingen voor multichannel bedrijfscommunicatie.
    Hoe een duurzame en authentieke bedrijfs- en communicatiestrategie opzetten?
    Inzicht in medialandschap en dynamiek, kanalen en bereiken van publieksgroepen.
  • 12u30: Lunch
    Wat is jouw verhaal? Multidimensionele storytelling & content planning. Wanneer een persevenement organiseren en hoe maximaliseren? Hoe ambassadeurs en influencers engageren? Succesvolle communicatie met media & communities.
    Van theorie naar praktijk: toepassing op eigen organisatie.
  • 16u30: Conclusie en koffie

Voor meer informatie en registratie: www.pr-x.be of via experts@pr-x.be.