Laden Evenementen

Cube Congres: Humanizing Data in a Digital World

14:00 - 20:00
FacebookTwitterLinkedIn

Cube (Consumer Understanding Belgium) organiseert op 28 februari haar jaarlijks congres, dit keer in het teken van ‘Data’. Net zoals vorig jaar is het doel om niet enkel mensen uit de marktonderzoekssector aan te trekken, maar wil Cube ook als een ‘connected hub’ fungeren voor mensen met een passie voor ‘consumer understanding’.

Het thema voor dit jaar is “Humanizing Data in a Digital World”. Hoe kunnen bedrijven in een ontzettend snel veranderende wereld begrijpen waar ze aan toe zijn? Er zal ook bekeken worden hoe ‘customer centricity’ of klantgerichtheid anno 2019 is geëvolueerd. Hoe kunnen bedrijven hun klanten verbonden houden in dit typerende digitale tijdperk en hoe stelt data ons in staat om klantgerichte benaderingen te ontwikkelen die succes blijven stimuleren? Veel boeiende vragen maar de hoofdvraag blijft: hoe kan data in deze digitale wereld opnieuw wat vermenselijkt worden?

Het programma ziet er dit jaar anders uit. Naast de gebruikelijke pitches en een speech van huidig Esomar president Joaquim Bretcha, zullen er nog twee andere grote namen aanwezig zijn. Zo kruipt Danone Waters zelf op het podium en komt er daarnaast een Best of Esomar Case aan bod rond een experiment met Coca-Cola. Om af te sluiten zal een battle gehouden worden waarin twee sprekers het publiek zullen proberen te overtuigen van hun eigen opvatting rond ‘Data versus Human’.

Programma

  • 1:30pm – Doors
  • 2:00pm – Welcome by Ludovic Depoortere (CUBE) and Joaquim Bretcha (ESOMAR)
  • 2:30pm – Best of ESOMAR #1 – The great internal communication experiment (Coca-Cola Company)
  • 2:50pm – Best of ESOMAR #2 – Re-imagine innovation (Dieter Deceuninck, Danone Waters)
  • 3:15pm – Break
  • 4:00pm – 6 inspiring case studies by Geert Verstraeten (Python Predictions), Nathan Axford (Beyond Reason), Jolien Vanbiervliet (InSites Consulting), Chayenne Meert (Haystack International), Righard Bruyns (Spice agency) and Liesbeth De Winter (IPSOS Belgium)
  • 5:15pm – Mini break
  • 5:20pm – The Battle – Human versus Data (Alain Thys, Customerfit versus Geert Martens, Duval Union Consulting)
  • 6:00pm – Start Networking reception with bits & bites