Laden Evenementen

CommPass Symposium

08:30 - 12:30
FacebookTwitterLinkedIn

Judging the evidence

Op 5 september starten we het najaar met een Symposium van een halve dag waarin we een aantal lokale studies tegen het licht willen houden.

U kan er de resultaten ontdekken van Meaningful Brands 2019 (de studie door Havas), en van Retail Culture, het Belgische luik van deze internationale IPG Mediabrands survey. Ook hebben we traditiegetrouw aandacht voor de Cannes Media Lions van dit jaar. Tot slot bieden we drie premières.

Drie premières

  • De Belgische versie van Re-evalutating Media, de studie van Ebiquity. Die veelbesproken studie uit de UK werd gepresenteerd op het Symposium van vorig jaar.
  • De update van Bpost Media van Ad’titude, over de houding van de consument ten opzichte van reclame.
  • Het Digital Quality Label, een initiatief van UBA en WeMedia Digital met als doel om een kwaliteitsstandaard te creëren voor (Belgische) websites.

Programma

  • 08:30: Welcome coffee
  • 09:05: Introduction
  • 09:15: Meaningful Brands, Meaningful Content, Meaningful Media – Hugues Rey (Havas Media Belgium) (FR)
  • 09:40: Retail Culture – Cédric Tytgat (IPG Mediabrands) (FR)
  • 10:05: Cannes Media Lions – Corinne Verstraete (Mediacom Belgium) (FR)
  • 10:30: Coffee Break
  • 11:00: Re-Evaluating Media – The Belgian edition (Ebiquity – speaker to be confirmed) (ENG)
  • 11:30: A Digital Quality Label for the Belgian market (Speaker to be confirmed)
  • 12:00: Ad’titude 2019 – Katrien Merckx (Senior Media Expert, BPost Media) (NL)
  • 12:30: Closing