Bijna 3 op 4 consumenten vindt dat bedrijven nu actie moeten ondernemen om onze planeet beter te beschermen. Waarschijnlijk is ook jouw onderneming daar volop mee bezig. Maar… dat is niet wat jouw consumenten zien of geloven.
Meer nog, onderzoek door Bubka geeft aan dat:
- 93% van de Belgen gelooft dat bedrijven de klimaatcrisis niet serieus nemen
- 71% vindt dat ondernemingen te weinig doen
- 52% vaarwel zegt tegen merken die betrapt worden op greenwashing
Het goede nieuws? Marketing speelt een cruciale rol om deze kloof te overbruggen.
In de Meaningful Marketing Talks verkennen we in 7 vooruitdenkende sessies en workshops zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen. Laat je inspireren door de beste experten en wissel ideeën uit met collega-marketeers.
Op 14 juni organiseert BAM de tweede sessie, dit keer over Sustainability en Inclusion & Diversity.
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
14 juni 2022 13:30 - 18:30Organisator
BAM (Belgian Association of Marketing)Meer informatie: websiteAdres
De Kruitfabriek Steenkaai 44 DVilvoorde
1800 België + Google Maps