Laden Evenementen

20 Thoughts Before Noon

09:00 - 12:00
FacebookTwitterLinkedIn

Sky high with customer centricity

Op de vierde editie van 20 Thoughts Before Noon brengen contentmarketingbureau The Fat Lady en digital marketing agency Invisible Puppy naar goede gewoonte hun meest recente inzichten rond digital marketing.

De sky is the limit voor marketeers die inzetten op customer centricity: een straffe bewering die we helemaal hard maken op Twenty Thoughts Before Noon. Besef dat customer centricity geen optie meer is, maar een noodzaak. Buckle up voor 20 inspirerende talks van marketing experts.

Wat mag je verwachten?

  • Hands on: experts spreken vanuit hun eigen werkervaringen
  • Bitesize talks van 3 tot 15 minuten
  • Een mix van topics – van social media en AI tot storytelling en strategieën
  • Concrete oplossingen en heldere toepassingen voor B2C en B2B
  • Praktische ideeën waar je meteen mee aan de slag kan

Keynote speakers

  • Marvin Jacobs (Airborne) – Hoe zet je de intimiteit van podcasts in voor je merk?
  • Carlijn Postma (The Post) – Bingemarketing
  • Nicolas Elshout (TUI) – Customer centricity is geen casino, maar wetenschap, techniek en creativiteit!

Sprekers Invisible Puppy

  • Jonas Verhaeghe – Is Customer Centricity een strategie?
  • Laurens Gozin – The Cognitive Bias: hoe je denkfouten van klanten in je voordeel gebruiken?
  • Tom De Baere – De Customer Experience Tsunami – Hoe maak je je klaar voor de aanstormende vloedgolf van totaal nieuwe concurrenten?
  • Mike Wu – Creating Customer Love
  • Femke Fierens – Content onweerstaanbaar maken? Dat doe je met neuromarketing
  • Jan Heyens – Houston, we have a problem. Waarom je altijd eerst naar klantenbehoeften moet luisteren bij een productlancering
  • Xaveer Rumbaut & Tijs Van Autreve – De ultieme customer centric advertentie
  • Yarah Van Rompaey & Kaan Senel – Hoe kan ik customer centricity meten?
  • Lien Heirbaut & Romana De Bruyne – Choose your tribe wisely!

Sprekers The Fat Lady

  • Jaffee Brys – Denk niet aan je oma tijdens het schrijven
  • Koen Denolf – Unboring content
  • Frank Geerts – Customer Centricity Awards
  • Timothy Puype – Zijn je klanten klaar om met een chatbot te communiceren?
  • Kaat De Man – Print is dood. Lang leve print!
  • Kirsten Malfroid – Content voor en door je klant
  • Joke Gabriëls – Hoe bereid je je team voor op customer centricity?