2dehands.be en Pebble Media gaan samenwerking aan

FacebookTwitterLinkedIn

De website 2dehands.be en Pebble Media bieden sinds 1 januari 2016 een gebundelde inventaris aan. De zoekertjessite versterkt het contextuele aanbod van Pebble Media.

 

2dehands.be is een nationaal merk, met 2ememain.be voor het Franstalige gedeelte dat 45% van het bereik voor zijn rekening neemt. Dankzij de toevoeging van deze inventaris behaalt Pebble Media een maandelijks volume van meer dan 380 miljoen page views en een maandbereik van 5 miljoen surfers.

 

De tweedehandsmarkt zit in de lift: uit onderzoek van iVox blijkt dat 43% van de Belgen vorig jaar minstens een tweedehandsartikel kocht.

 

Wat betreft de commercialisatie zet de regie 2dehands.be de sitespecifieke en programmatic verkoop zelf verder. Pebble Media focust op de verkoop via zijn verschillende pakketten (Pareto, contextueel aanbod, targeting en Konvento) waarbij het zowel om branding als performance campagnes gaat.