YMCE Strategy 2022: Stéphanie Groven (Maxus) en Nicolas Dewael (Ogilvy Social.Lab) zijn de winnaars

FacebookTwitterLinkedIn

De prijsuitreiking van de competitie Young Media & Channel Experts vormde de apotheose van de UMA Best Media Campaigns, die plaatsvonden in Auditorium 2000 van Brussels Expo. Meer dan 300 professionals, die gekomen waren om de genomineerden te ontdekken in 6 AMMA-categorieën, prezen de moed van 18 ‘high potentials’ van Havas, Initiative, Mediacom, Maxus, Mindshare, Ogilvy Social.Lab, PHD, Pivott, Publicis Groupe en Zigt die op 30 maart in het RTL House aan de slag gingen met een briefing van Lucía Chávez Paz, Marketing Communications Manager van Nissan Belux.

De winnaars van de competitie YMCE Strategy 2022 kregen hun trofee uit handen van Julie Mordant (Sales Director bij IP) en Bart Van den Notelaer (Media & Industry Expert bij bpost): Stéphanie Groven (Maxus) en Nicolas Dewael (Ogilvy Social.Lab) vormden het winnende team.

De Young Media & Channel Expert Awards zijn georganiseerd met de steun van de UMA (United Media Agencies) en willen de vindingrijkheid en creativiteit van jonge mediastrategen bevorderen en stimuleren.

Hieronder vindt u alle deelnemers van YMCE Strategy 2022 :

Van links naar rechts en van boven naar onder: Nicolas Dewael (Ogilvy Social.Lab), Maxime Sneyers, Yco Van Nieuwenhove & Victoria Dutron (Mediacom), Yaël Hackier (Initiative), Hanne Henkens (Zigt), Fanny Collart (Mindshare), Stéphanie Groven (Maxus), Alec Vande Casteele (Havas) ; Loryn Botilde (Havas), Mélanie Morales (Ogilvy Social.Lab), Stéphanie Van Geit (Mindshare), Julie Mathieu (Maxus), Salomé Biver (Publicis Groupe), Aurélie Jacquet (Phd), Flore Dargent & Yasmina Senno (Publicis Groupe) en Amelio Dinh (Pivott).