Virtuele UBA Trends Day komt eraan op donderdag 17 september

FacebookTwitterLinkedIn

Op 17 september kunnen MarCom-professionals zich naar jaarlijkse gewoonte verwachten aan de UBA Trends Day, die trends in marketing en communicatie bespreekt.

Dit jaar gebeurt alles online – vanuit een virtuele 3D tv-studio – en networking is daarbij ook van de partij via een one-clicksysteem. Tot een maand na datum zullen er online behalve de eventcontent ook nog extra’s zoals mediastudies en eSport-activiteiten voorhanden zijn.

Voor het programma werd goed gebruikgemaakt van het digitale aspect: via drie ‘channels’ kan u dit jaar de Trends Day-content volgen. In de voormiddag (van 9u15 tot 12u30) volgen alle deelnemers een gezamenlijke stream, met sprekers Kjell A. Nordström, David Mattin, Cathy Hackl en Ann Handley.

Nadien (van 13u30 tot 16u30) worden na de middagpauze drie aparte tracks voorzien (1: Keynotes / 2: Media Date en Q&A / 3: Ideation & Technology) met o.a. voorgenoemde sprekers, en ook Pascal Coppens, Joeri Van den Bergh, Simon Martin, Gelong Thubten, Alessandro Papa, Luc Suykens, José Fernandez, Corinne Verstraete, Nicolas Robeet, Nigel Walley, Stefaan Haerick, Steven Leunen en Colin Wijnholds.

Het event wordt gepresenteerd door Ianka Fleerackers en voorzien van meerdere pauzemomenten, waaronder een stretchpauze met Saartje Vandendriessche.

Alle info kunt u in onze Agenda terugvinden.