De Development-afdeling van RMB, onder leiding van Valérie Janssens, breidt uit met de komst van Nicolas Honorez en Vincent Binon.
RMB is al enige tijd bezig met zijn digitale omschakeling en heeft zijn ontwikkelingsinspanningen sinds 2021 fors opgeschroefd. Het transformatieprogramma van de regie wil dat RMB van een media-centric en human-driven bedrijf evolueert naar een customer-centric en data-driven organisatie.
De komst van Valérie Janssens in het management van RMB op 1 januari 2021 droeg bij tot een toename van technologische tests die resulteerden in nieuwe, commercialiseerbare reclameoplossingen en allianties met externe partners.
Om het reclame-evolutieproces verder te versnellen, verwelkomde de Development-afdeling onlangs Nicolas Honorez als Project Management Officer en Vincent Binon als Development Project Manager.
Valérie Janssens, Development Director van RMB, over haar nieuwe collega’s: “Ze zijn levendig, gestructureerd en analytisch maar hebben ook een artistieke flair waardoor ze zich kunnen richten op een creatieve dynamiek; elk met zijn eigen gevoeligheid, de ene meer technologisch, de andere meer relationeel.“