Topiq, de nieuwe news monitoring tool, analyseert alle digitale nieuwsartikels: focus deze week op Colruyt en Delhaize

Topiq
FacebookTwitterLinkedIn

Topiq is een online tool die wereldwijd alle digitale nieuwsartikels scant en analyseert. Op basis van topics krijg je relevante, actuele trends en analyses.

Via deze online tool krijgen we een overzichtelijk dashboard op basis van content uit tienduizenden wereldwijde nieuwsbronnen. Deze content wordt verzameld, geanalyseerd en verwerkt tot een rapportering met nieuws, trends, insights en analyses.

Een van de bijkomende unieke kenmerken van Topiq is dat de tool ook de relevantie van een artikel berekent door een combinatie van de Alexa-ranking van de bronsite, hoeveel keer het woord aan bod komt in de brontekst en hoe groot het engagement van het artikel is (meer gedeelde artikels krijgen een hogere score).

Deze week maakte Topiq een analyse van Delhaize en Colruyt. Zie www.topiq.pro/supermarkets.

Benieuwd over wat de tool voor uw merk of organisatie kan doen? MediaSpecs kan als exclusieve partner een gratis analyse aanbieden aan 2 lezers. Stuur ons een mailtje met het merk dat u wil laten analyseren en motiveer waarom dat een geweldig idee zou zijn.