Theater aan de Stroom (TAS) zoekt adverteerders voor live reclameblok tijdens theaterstuk “Vrouw Eet Man”

FacebookTwitterLinkedIn

Het Antwerpse theatergezelschap Theater aan de Stroom (TAS) is door besparingen bij de overheid 30% van haar subsidies verloren. Daarom moet het TAS noodgedwongen op zoek naar alternatieve inkomsten. Het gezelschap wil daarom tijdens de voorstelling van “Vrouw Eet Man” op 6 maart 2014 een live reclameblok introduceren waarbij het theaterversies zal brengen van bekende TV-spots. En voor deze spots doet het nu een oproep naar adverteerders via een onlinefilmpje op theaterreclame.be, dat gemaakt werd door Famous.

Steven De Lelie, Algemeen Directeur van het TAS: “Natuurlijk is het bereik in de theaterzalen niet even groot als op radio of TV, maar door een positief verhaal te brengen in de pers, een verhaal van originaliteit en creativiteit, bereiken we ook een zeer grote groep mensen, zowel off- als online. Dus de adverteerders profiteren hiervan mee. Daarnaast willen we ook de nodige ruchtbaarheid geven aan het probleem rond de subsidies.”

 

Meer details vindt u in MediaSpecs.