The Fat Lady gaat aan de haal met 4 BOCA awards bij de tweede lichting winnaars

FacebookTwitterLinkedIn

Tijdens de tweede lichting BOCA-winnaars is het de beurt aan enkele bureaus uit Oost- en West-Vlaanderen. De grote winnaar deze week is The Fat Lady die maar liefst 4 BOCA Awards in ontvangst mag nemen van ACC en CUSTO.

Het contentmarketingbureau won een Gold in de categorie Best Content Governance (voor Universiteit Gent content marketing), een Silver in de categorie Best content program Not for Profit (ook voor Universiteit Gent met de case ‘Studiekiezers traject’) en nog een tweede Silver in de categorie Best content marketing program B2B met hun case ‘20 thoughts before noon’. Naast het behalen van een Gold en 2 Silvers wint The Fat Lady ook nog een Craftsmanship Award in de categorie Best creation E-newsletter voor hun case ‘P&P update’.

D-artagnan neemt een Gold mee naar Brugge in de categorie Best content marketing program B2E voor hun case ‘The Digital Recruiter’ én een Craftsmanship Award in de categorie Best use of ambassadors in a content program voor hun case ‘The Star Ambassadors’. com&co wint bij zijn eerste deelname meteen een Silver Award in de categorie ‘Best content marketing program B2B’ voor de case ‘delaware.ai’.

Het volledige overzicht van alle winnaars ontdekt u in de BOCA Annual die op 1 december online verschijnt op acc.be en custo.be en waarvan de gedrukte uitgave op 4 december wordt meegestuurd met Sparkle van Bpost.