TAGMAG en Transfer starten samenwerking  

FacebookTwitterLinkedIn

Jongeren tussen 16 en 24 jaar zijn een steeds moeilijker te bereiken doelgroep voor adverteerders. Nieuwe woorden, producten en apps verschijnen aan een steeds hogere snelheid.  Jongerenplatform TAGMAG voorziet de jeugd van content die moet voldoen aan hun noden. Entertainment, technology, news en heavy shit zijn enkele categorieën die aan bod komen. Jongeren kunnen er terecht voor online videoreportages van de meest populaire influencers en sterren op gebied van muziek, film, games, sport, events en lifestyle.

Transfer heeft naast klassieke tv-campagnes en creatieve non-spot cases, ook in de online wereld al stappen gezet. De regie bereikt conventionele en atypische doelgroepen voor al haar klanten. Door middel van deze nieuwe samenwerking zullen TAGMAG en Transfer sterke cross-mediale campagnes aan de adverteerder kunnen aanbieden met als enige doelgroep de jeugd. De content die TAGMAG biedt, zowel op hun website als sociale media, zal in combinatie met creatieve advertenties door Transfer verenigd worden.

Bjorn Van der Cruyssen, Business Development Manager TAGMAG: “Via onze online platformen bereiken we maandelijks met TAGMAG 75% van doe doelgroep 16-24 jaar. Hier koppelen we nu de complementaire kracht van TV aan om nog meer impactvolle cross-mediale campagnes te genereren voor adverteerders.”

Michel Dupont, General Manager Transfer: “De kracht van digital en TV worden op deze manier uitstekend gebundeld. We kijken ernaar uit om deze moeilijk te bereiken doelgroep beter te kunnen begrijpen en hopen onze kennis te kunnen doorgeven aan de adverteerder.”