Laden Evenementen

Marketing Book of the Year 2020: ‘Dit is content marketing’

12:00 - 13:00
FacebookTwitterLinkedIn

Sinds enkele jaren nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als Marketing Book of the Month. Sinds vorig jaar is daarbij een toegenomen aandacht voor de pijlers van het Meaningful Marketing Framework.

Op basis van deze boeken kiezen de BAM-leden jaarlijks het Marketing Book of the Year, het boek dat hen het meest kon ‘woo-en’ en inspireren. Vorig jaar kwam #parentfriendly marketing, geschreven door Ingrid Renders en Anne Cornut, als winnaar uit de bus.

Het boek ‘Dit is content marketing‘ van Bart Lombaerts (SPYKE), Wouter Temmerman (SPYKE), Koen Denolf (The Fat Lady) en Michel Libens (Propaganda), uitgegeven door Lannoo Campus, werd door de leden van BAM en de marketingcommunity verkozen.

Tijdens onze gratis online webinar brengen we jou meer inzichten in het topic van het boek. Daarbij zullen de auteurs jou hun visie geven. Aanvullend brengen we jou enkele cases die jou kunnen inspireren en aansluiten bij het verhaal.