Save the date: UMA Day op 27 november

FacebookTwitterLinkedIn

De derde editie van de UMA Day zal plaatsvinden op woensdagnamiddag 27 november in Auditorium 2000 van de Heizel.

Op deze jaarlijkse bijeenkomst van de leden van de UMA (United Media Agencies) geven de mediabureaus het woord aan de nieuwe generatie mediastrategen en -experten.

François Chaudoir, voorzitter van de UMA: “De jonge talenten van de UMA nodigen alle Belgische media uit tot een confrontatie over de toekomst van onze sector en de strategische beslissingen waarvoor we staan om ons gediversifieerd en levensvatbaar medialandschap in stand te houden”.

Voor de samenstelling van het programma van de UMA Day inspireert men zich bij de Franse collega’s die op 5 september tijdens de Rencontres UDECAM uitvoerig de toekomst van het hele media-ecosysteem toelichtten.

Jos Van Campenhout, woordvoerder van de UMA: “We willen vooral ideeën en visies uitwisselen over de toekomst van alle expertises in ons vakgebied, dus is het zinvol om in te spelen op de uitdagingen van jonge mediastrategen”.

Om het programma samen te stellen heeft de UMA marcom commissie een programmacomité opgericht waarin 17 jongeren zetelen uit alle mediabureaus. Zij stellen de lijst met sprekers op en beslissen over de thema’s die aan bod komen en de manier waarop deze in debatten, video’s of korte presentaties worden behandeld.