[SPONSORED] Het boodschappenlijstje: de sleutel tot conversie

Roularta Local Media
FacebookTwitterLinkedIn

3 op 4 Belgen gebruiken een boodschappenlijstje tijdens hun aankopen. Dat lijstje is meestal gebaseerd op wat zij niet meer in huis hebben. Daarnaast bepalen vooral kortingen, promoties en ideeën uit (gratis) kranten, magazines of folders de inhoud van het boodschappenlijstje.

Slechts een minderheid van de Belgen zwicht, ondanks zijn boodschappenlijstje, geregeld voor een product dat niet op het lijstje stond. Voor maximale conversie is het dus belangrijk om op het boodschappenlijstje terecht te komen.

Zet in op de activerende kracht van (gratis) kranten en magazines en werk een communicatieplan met Roularta Local Media uit.

Contacteer Inge Claerhout via inge.claerhout@roularta.be of 02-4675626.

“Wide is wonderful, only with Roularta Local Media”

www.roulartalocalmedia.be

Bron: Profacts Free Press Survey 2017.