Reprise lanceert de Digital Experience Audit

FacebookTwitterLinkedIn

Reprise, de performance divisie van IPG Mediabrands, introduceert de Digital Experience Audit (DXA), de eerste digitale experience audit om campagnes te helpen beheren en uitvoeren.

Sven Bally, Chief Digital Officer van Reprise: “DXA biedt Reprise de mogelijkheid om zich van de concurrentie te onderscheiden door een ongeëvenaarde standaardisatie, beheer en transparante werkwijze. Daarmee wordt de basis gelegd bij het plannen en uitvoeren van klantencampagnes, wat ook zijn weerslag heeft op de algemene efficiëntie en het rendement. DXA biedt klanten standaardisatie en concurrentiële inzichten aan. Klanten zijn in staat om elke stap in de levenscyclus van een campagne te volgen en krijgen een volledig beeld van het momentum en het globale succes”.

Benjamin Bonnet, Head of Search bij Reprise: “Het hart van DXA is een auditing platform dat specifieke digitale kanalen onder de loep neemt, waaronder paid search & social, organic search en mobile. DXA werd zo ontworpen zodat in de loop van de audit de vooruitgang van een campagne opgevolgd kan worden om al snel bepaalde aandachtspunten te definiëren. Naarmate DXA blijft evolueren, zullen bijkomende auditkanalen toegevoegd worden om het product nog sterker te maken”.