Sylvie Irzi, exact twee jaar COO bij IPG Mediabrands Belgium, volgt Diederik Breijer op als CEO en rapporteert voortaan aan Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA. Sylvie zal focussen op het versnellen van de transformatie en de verbetering op alle niveaus van de verschillende communicatiedisciplines.
Sylvie Irzi: “We bevinden ons ongetwijfeld in een van de meest opwindende periodes van ons bestaan als media agency en de kennis- en precisiemogelijkheden binnen de nieuwe vormen van communicatie zijn eindeloos. Meer dan ooit worden die gevoed door technologie, data en menselijke intelligentie en energie. Een trio van zaken die mij perfect op het lijf geschreven zijn.” Van 2011 tot 2016 was Sylvie Managing Director van Initiative, dat in die periode bekroond werd met de prestigieuze AMMA voor Agency of the Year.
IPG Mediabrands verenigt alle media- en technologische expertise van communicatie. In België dekt de IPG Mediabrands-vlag zowel Initiative en UM als Reprise, een full-service digitaal bureau dat zich op digital marketing en performance toespitst.