Publifer breidt aanbod panoramische digitale oplossingen uit

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Publifer, het NMBS-filiaal dat instaat voor de reclame in de Belgische stations en op het Belgische spoorwegdomein, heeft zijn digitale aanbod verder uitgebreid. Het beheert nu ruim 5.000 reclameborden.

Sinds kort hebben adverteerders de mogelijkheid om publiciteit te tonen op digitale panoramische schermen, namelijk Premium Digital Panoramic (PDP). Deze bevinden zich in de stations van Brussel-Zuid, Brussel-Luxembourg, Brussel-Schuman en Brugge.

De nieuwe schermen bieden adverteerders de mogelijkheid om de verschillende reizigersprofielen nog beter te bereiken. In Brussel-Zuid zijn dat onder meer pendelaars en (inter)nationale reizigers, in Brussel-Schuman en Brussel-Luxembourg eurocraten en politici, maar ook de vele reizigers en toeristen in Brugge kunnen worden bereikt.

De nieuwste LED-technologie biedt een hoge beeldkwaliteit en een deel van de schermen laat toe om twee weergaves in split-screen naast elkaar te tonen in full HD. Publifer biedt schermen tot 12m² groot, die zijn uitgerust met de ‘proof of display’-technologie. Daarnaast is er ook de keuze om voorwaardelijke triggers te activeren en behoort live streaming tot de mogelijkheden.

Meer informatie en een video op de website van Publifer.