PUB Magazine: Hoe hard moet je opvallen om de aandacht te trekken?

FacebookTwitterLinkedIn

Hoe hard moet je opvallen om de aandacht te trekken van de lezer, de passant, de consument of de doelgroep? PUB Magazine stelde de vraag, een antwoord kregen ze van onder meer Ann Hoerée, Bart Demeulenaere, Philippe Belpaire, Tijl Sacré, Dimitri Lemmens, Anne Delavarenne, Julie Mordant, Amir Bendjaballah, Jonathan Colen, Marit Ginevro, Michaël Huyghe, Frederik Braem, Kim Timmerman, Julie Jeunen, Tatjana Raman, Thierry Jourquin, Ewoud van der Heyden en Kevin Capota.

Nog in het nieuwe PUB Magazine: Stijn Cox, Marie-Laure Cliquennois & Iliana Couvez, Tom Garcia, Philippe Fass, Vanessa Jacob, Jean-Baptiste De Bock & Alex Thoré, Nathalie Rahbani, Jérôme Geneste, Jan Dejonghe en dochter Sofie Dejonghe, José Fernandez, Jean-Luc Cambier & Sébastien Ministru, Louise Lees, Diede Michiels, Lise Conix, Nicolas Lambert, Nancy Delhalle, Astrid Van Parys, Nicolas Baygert, Gregory Piet, Lucy Atkinson, Lucie Van Damme, Eponime Bertemes, Yasmin Vantuykom, Mateusz Kukulka, Noémie Gresse, Aurélie Denaeyer & Pierre Marcolini, Joe La Pompe en Carole Lamarque.

En voortaan is er ook Team Talk Radio, een samenwerking tussen PUB en Pan Studio.

Meer info op PUB.be.