Oproep aan creatieve agentschappen: bedank onze ‘Heroes’ via digital OOH

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux, Lijncom en Publifer kondigen een opmerkelijk initiatief aan om zolang de lockdown maatregelen gelden, creatieven het beste van zichzelf te laten geven via hun digital OOH.

Want de personen die op straat zijn tijdens deze lockdown zijn vooral mensen die zich elke dag inzetten voor de burgers, en dat is niet enkel het zorgend personeel. Dagelijks zijn er duizenden vrijwilligers, apothekers, bakkers, beenhouwers, vuilnisophalers, chauffeurs, politieagenten in de weer om in onze noden te voorzien. Lijncom, Publifer en JCDecaux vinden het belangrijk om ook deze mensen te bedanken en stellen daarom hun digitale schermen ter beschikking.

Creatieve agentschappen kunnen vrijblijvend een merkneutrale digitale animatie insturen waarmee ze een specifieke doelgroep bedanken. Uit alle inzendingen zullen de initiatiefnemers elke vrijdag van de lockdown twee inzendingen kiezen. Originaliteit in de keuze van de doelgroep en creativiteit in de digitale vormgeving zijn de criteria die bepalen of de inzending wordt weerhouden.

De week erop verschijnen de creaties op de digitale borden in de belangrijkste NMBS-stations, Brusselse metro, Antwerpse premetro, Brussel en Luik.

Deelnemen kan eenvoudig door de creaties voor donderdagavond te mailen naar heroes@doohmedia.be met duidelijke vermelding van de contactgegevens van het agentschap en personen die erop gewerkt hebben.

Alle informatie over Lijncom, Publifer en JCDecaux vindt u in de MediaSpecs Database.

Technische fiches in verband met het initiatief zijn hier terug te vinden: