Roularta organiseert de Trends Sales & Marketing Awards

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta lanceert met zijn magazines Trends en Trends-Tendances een nieuw event, de Trends Sales & Marketing Awards. Daarop zullen op woensdag 6 november vier professionals worden bekroond die in hun organisatie het sales- en marketingtraject innoveerden en daardoor krachtig mee inkomsten genereerden.

Een award onder de gezamenlijke noemer van ‘sales & marketing’ is daarom welkom, want “sales en marketing gaan daarbij meer dan ooit hand in hand”.

De vier awards worden gespreid over de categorieën B2B/B2C enerzijds en over de beide landsdelen anderzijds. Twee jury’s, een voor B2B en een voor B2C, staan in voor de selectie van de winnaars, maar het publiek kan nog tot 13 oktober zijn gewicht in de schaal leggen door te stemmen.

De Nederlandstalige genomineerden

  • B2B
    Stijn Vander Plaetse (VP Business Sales & Channel Marketing, Telenet)
    Katrien Van Hecke (Marketing Manager, Grandeco Wallfashion Group)
    Tim Claes (Chief Commercial Officer, Realdolmen)
  • B2C
    Bénédicte Lobelle (Marketingdirecteur Players & Markets, Nationale Loterij)
    Bénédicte Van den Driessche (Hoofd e-Commerce, The Cookware Company)
    Bart Temmerman (Algemeen Directeur, Publiq)

De Franstalige genomineerden

  • B2B
    David Favest (Directeur B2B, Touring)
    Arnaud Meulemeester (Business Developer, Dirty Monitor)
    Ronald Gobert (CEO, Groupe Gobert)
  • B2C
    Muriel Bernard (CEO, eFarmz)
    Kim Beyns (COO, NGroup)
    Cristina Zanchi (Chief Consumer Officer, Orange)

Meer informatie over dit event vindt u in onze Agenda.