Nieuw bij Publilux: Lux.city en Lux.+

FacebookTwitterLinkedIn

Publilux heeft zijn nieuwe tarieven 2015 bekendgemaakt. Naast enkele nieuwe netwerken en producten heeft de Luxemburgse specialist in outdoor affichage ook zijn huisstijl aangepast.

 

Er zijn voortaan twee nieuwe producten in de portfolio: Lux.city (een netwerk van 75 2m² zijden middenin de hoofdstad) en Lux.+ (een nationaal 2m² netwerk met 249 reclamezijden waarvan 163 in Luxemburg-Stad).

 

Publilux kondigt ook exclusieve partnerships aan met de bedrijven Idklik, Alvern Media en Euromobile. Hierdoor kan Publilux voortaan digitale affichage aanbieden in Luxemburgse apotheken, communicatie op meer dan 800 benzinepistolen en mobiele affichage met meer dan 35 voertuigen.

 

Tot slot wordt het Publilux-team nog versterkt met de komst van Philippe Costard en wordt aandeelhouder Daniel Troesch nu ook manager in het bedrijf.