Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
Naar goede gewoonte trapt CommPass het najaar af met hun jaarlijks Symposium. Dit zal nu donderdag 15 september doorgaan in de namiddag. Tot de sprekers behoren onder andere Justin Gibbons, Damien d’Ostuni, Ania Lara en Tim Annoni. Inschrijven kan nog steeds via deze link.
Geïnteresseerd in reclametarieven, redactionele kalenders, technische fiches en contactgegevens van Belgische en Luxemburgse media? Of op zoek naar inspiratie voor uw mediaplan of perslijst aan de hand van handige zoektermen? Onze database is op maat gemaakt van mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten. Contacteer ons voor een gratis demo en een woordje uitleg.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier!
Bart – Wim – Avril – Nina – Line – Joanna
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
12/09/2022
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Omnicom Media Group heeft Guy Gelaude benoemd tot CEO in België met ingang van 3 oktober. Hij volgt Sonja Klein op, die wordt gepromoveerd tot voorzitster van Omnicom Media Group en Director of International Operations.
Lees meer
|
|
|
|
Na onderling overleg werd bij Ads & Data beslist om de samenwerking met Koen Van Rhijn stop te zetten. "Evolutie gaat gepaard met verandering en dat is ook het geval op directieniveau", aldus Bart Decoster, CEO van Ads & Data.
Lees meer
|
|
|
|
[Sponsored] Sinds januari mag er geadverteerd worden op de DAB+ zenders van de VRT-merken. Partneren met digitale streams opent de weg naar extra doelgroepen: Audi zag de opportuniteit en schakelde snel naar een creatief partnership met De Tijdloze.
Lees meer
|
|
|
|
Philip Peeters is de nieuwe Managing Director van reclameregie Publicarto. Hij volgt Patrick Boon op, die blijft zetelen in de raad van bestuur. De nieuwe Managing Director wil blijven bouwen op de huidige fundamenten.
Lees meer
|
|
|
|
29 september vindt de nieuwe editie van MAGnify plaats. U krijgt er onder andere de laatste stand van zaken in de pers- en magazinewereld wereldwijd, alsook recente cijfers over de impact van pers en magazines. De eerste spreker is Lucio Mesquita.
Lees meer
|
|
|
|
Talking Birds Public Relations is actief in België en Nederland en werd door VRT gekozen als partner om de reputatie van de programma’s van de Vlaamse publieke omroep te versterken in Nederland.
Lees meer
|
|
|
|
Blits Magazine, dat in West-Vlaanderen en de Vlaamse Ardennen huis-aan-huis bedeeld wordt, heeft al zijn tarieven voor de rest van 2022 aangepast. Dit omwille van de stijgende prijzen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JCDecaux kondigt de uitbreiding aan van zijn digitale out-of-home reclameaanbod in Luxemburg dankzij een nieuwe samenwerking met twee shoppingcenters: Kirchberg en Cloche d'Or.
Lees meer
|
|
|
|
Het team van IPM Advertising werd uitgebreid met 4 nieuwe medewerkers in verschillende afdelingen binnen de groep: Enguerrand Lavaud, Martim de Mello Corrêa dias Gervais, Garance de Lannoy en Silvia Miceli.
Lees meer
|
|
|
|
End-to-end agency iO breidt uit naar nieuwe markten met de overname van het digitaal agentschap Peytz & Co uit Denemarken. "De tijd is rijp om verder te bouwen in Scandinavië”, zegt CEO Pieter Janssens.
Lees meer
|
|
|
|
Thibaud Toch is de nieuwe Managing Director van communicatiebureau De Facto Image Building in Sint-Martens-Latem. Hij volgt Patrick Boon op, die blijft zetelen in de raad van bestuur.
Lees meer
|
|
|
|
De afgelopen weken verwelkomde communicatiebureau FINN Laurent Willaert (Febiac) als Associate Director en Liesbet De Keersmaecker (Natuurinvest) als Account Director. Ook Celien Van Hoeymissen en Théodosia Coussée gingen zopas aan de slag.
Lees meer
|
|
|
|
|
Orbit by PUB opent voor de 5de keer de debatten rond duurzame communicatie en marketing. Moderator Erik Eklund neemt u op 20 oktober een hele namiddag mee doorheen het begrip duurzaamheid in retail.
Lees meer
|
|
|
|
In de VS heeft TVision zich toegelegd op het meten van de aandacht voor tv-reclame en publiceerde het zopas zijn tweede Creative Attention Report. Dit document bevat de bevindingen van een panel bestaande uit 5.000 gezinnen.
Lees meer
|
|
|
|
"Facebook wordt nog slechts door een derde van de Amerikaanse tieners gebruikt", kopte Trends vorige maand, verwijzend naar de resultaten van een Amerikaans onderzoek bij 13- tot 17-jarigen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
13 september 2022 | 12:00 - 14:00
|
13 september 2022 | 16:00 - 17:00
|
15 september 2022 | 14:00 - 18:00
|
15 september 2022 | 17:30 - 20:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|