|
|
DPG Media en Mediahuis willen hun activiteiten binnen de Belgische job- en rekruteringsmarkt onderbrengen in een joint venture. Deze samenwerking moet hen schaalgrootte op technologisch vlak en mediapower naar de latente werkzoekenden bieden.
Lees meer
|
|
|
|
Clear Channel zal de fysieke en digitale advertentieruimte van de OTW (TEC) uitbaten voor een periode van 8 jaar. Hiermee consolideert ze haar zichtbaarheid bij de Waalse bevolking en versterkt ze de commerciële synergieën met de grote Waalse steden.
Lees meer
|
|
|
|
Smartphones begeven zich meer en meer op het terrein van de professionele fotografie. De nieuwe Huawei P30 Pro is hier een mooi voorbeeld van. Hoe kwam de perfecte symbiose tussen Huawei en de Black Reizen editie van Knack/Le Vif Weekend tot stand?
Lees meer
|
|
|
|
De Raad voor de Reclame/JEP en ACC hebben het initiatief genomen om de JEP Ambassadors Club te creëren: een groep van meer dan 50 senior ACC-leden die regelmatig op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen binnen de sector.
Lees meer
|
|
|
|
|
Targetspot, het platform voor digitale audioreclame, maakt bekend dat Frederic De Cooman gestart is als Sales Director. Hij verlaat Proximus Skynet Advertising en zal de groei van digitale audio in België begeleiden en verder uitbouwen.
Lees meer
|
|
|
|
An-Sofie Van der Maelen wordt Head of Rapport Belgium. Een jaar geleden mocht het bureau, dat gespecialiseerd is in out-of-home, haar als Client Service Manager verwelkomen. Daarnaast gaat Audrey Roeland aan de slag als OOH Expert.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Is er een nieuwe mediagroep in wording? De krant De Tijd achterhaalde dat zakenman Paul Gheysens (Ghelamco) een niet nader bepaald belang heeft genomen in GMGroup, met thuisbasis in de Ghelamco Arena in Gent.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Cultiveer de creatieve intelligentie van uw team, dat is het thema van de volgende Breakfast Session by PUB, met auteur en voormalig reclamemanager Philippe Brasseur aan het stuur.
Lees meer
|
|
|
|
|
WE MEDIA, de Belgische magazinefederatie, heeft zijn jaarverslag 2018 voorgesteld. Het was een bewogen jaar voor de sector op macro-economisch vlak: er waren veel interne bewegingen en uiterst belangrijke dossiers werden behandeld.
Lees meer
|
|
|
|
In zijn jaarverslag geeft de Vlaamse Regulator voor de Media (VRM), de onafhankelijke toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media, een overzicht van de belangrijkste verwezenlijkingen uit 2018.
Lees meer
|
|
|
|
De Raad voor de Journalistiek publiceerde onlangs zijn jaarverslag 2018. Het kondigt een herziening aan van zijn code, naar aanleiding van de vrije en onafhankelijke berichtgeving die onder vuur ligt.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
4 juni 2019 | 09:30 - 6 juni 2019 | 16:00
|
6 juni 2019 | 09:00 - 12:00
|
6 juni 2019 | 09:15 - 11:00
|
6 juni 2019 | 12:30 - 18:00
|
6 juni 2019 | 14:00 - 17:00
|
6 juni 2019 | 16:00 - 21:15
|
7 juni 2019 | 12:30 - 18:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.783 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.155
- vakpers: 665
- dagbladen: 311
- huis-aan-huisbladen: 587
- out-of-home: 1.115
- digitaal: 1.727
- radio/TV: 516
|
|
|
|
|
|
|