MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

Een nieuwe maandag betekent een nieuwe newsletter van MediaSpecs.
Hieronder kan u terugblikken op al wat er vorige week in onze sector gebeurd is.
Zo blijft u op de hoogte van al het medianieuws en kan u goed geïnformeerd de laatste spurt richting zomer inzetten.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nick – Quentin – Océane

 

PS: Voor het verkennen van het medialandschap of het maken van mediaplannen of perslijsten kan u beroep doen op onze database. U vindt er up-to-date reclametarieven en actuele contactgegevens van alle Belgische en Luxemburgse media.

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

03/06/2019

Mediahuis en DPG Media brengen Jobat en Vacature.com samen in een nieuw op te richten joint venture

DPG Media en Mediahuis willen hun activiteiten binnen de Belgische job- en rekruteringsmarkt onderbrengen in een joint venture. Deze samenwerking moet hen schaalgrootte op technologisch vlak en mediapower naar de latente werkzoekenden bieden.

Lees meer
 

Clear Channel wint de aanbesteding voor de Waalse Vervoersmaatschappij (OTW)

Clear Channel zal de fysieke en digitale advertentieruimte van de OTW (TEC) uitbaten voor een periode van 8 jaar. Hiermee consolideert ze haar zichtbaarheid bij de Waalse bevolking en versterkt ze de commerciële synergieën met de grote Waalse steden.

Lees meer
 

[SPONSORED] Hoezo, het klikt tussen Huawei en Knack/Le Vif Weekend Black?

Smartphones begeven zich meer en meer op het terrein van de professionele fotografie. De nieuwe Huawei P30 Pro is hier een mooi voorbeeld van. Hoe kwam de perfecte symbiose tussen Huawei en de Black Reizen editie van Knack/Le Vif Weekend tot stand?

Lees meer
 

ACC en de Raad voor de Reclame maken een netwerk van JEP-ambassadeurs

De Raad voor de Reclame/JEP en ACC hebben het initiatief genomen om de JEP Ambassadors Club te creëren: een groep van meer dan 50 senior ACC-leden die regelmatig op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen binnen de sector.

Lees meer
 

Frederic De Cooman naar Targetspot

Targetspot, het platform voor digitale audioreclame, maakt bekend dat Frederic De Cooman gestart is als Sales Director. Hij verlaat Proximus Skynet Advertising en zal de groei van digitale audio in België begeleiden en verder uitbouwen.

Lees meer
 

An-Sofie Van der Maelen maakt promotie bij Rapport Belgium

An-Sofie Van der Maelen wordt Head of Rapport Belgium. Een jaar geleden mocht het bureau, dat gespecialiseerd is in out-of-home, haar als Client Service Manager verwelkomen. Daarnaast gaat Audrey Roeland aan de slag als OOH Expert.

Lees meer
 

Wat zijn de ambities van de nieuwe mediagroep GMGroup?

[Provided by PUB] Is er een nieuwe mediagroep in wording? De krant De Tijd achterhaalde dat zakenman Paul Gheysens (Ghelamco) een niet nader bepaald belang heeft genomen in GMGroup, met thuisbasis in de Ghelamco Arena in Gent.

Lees meer
 

Cultiveer de creatieve intelligentie van uw team – PUB Breakfast Session met Philippe Brasseur

[Provided by PUB] Cultiveer de creatieve intelligentie van uw team, dat is het thema van de volgende Breakfast Session by PUB, met auteur en voormalig reclamemanager Philippe Brasseur aan het stuur.

Lees meer
 

WE MEDIA Jaarverslag 2018

WE MEDIA, de Belgische magazinefederatie, heeft zijn jaarverslag 2018 voorgesteld. Het was een bewogen jaar voor de sector op macro-economisch vlak: er waren veel interne bewegingen en uiterst belangrijke dossiers werden behandeld.

Lees meer
 

VRM Jaarverslag 2018

In zijn jaarverslag geeft de Vlaamse Regulator voor de Media (VRM), de onafhankelijke toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media, een overzicht van de belangrijkste verwezenlijkingen uit 2018.

Lees meer
 

RVDJ Jaarverslag 2018

De Raad voor de Journalistiek publiceerde onlangs zijn jaarverslag 2018. Het kondigt een herziening aan van zijn code, naar aanleiding van de vrije en onafhankelijke berichtgeving die onder vuur ligt.

Lees meer
 

Jobs

Meer jobs
 
 

Agenda

BAM Marketing Days
4 juni 2019 | 09:30 - 6 juni 2019 | 16:00
Voka Limburg: Adverteren op social media
6 juni 2019 | 09:00 - 12:00
CommPass Session: Let’s Dig Deeper
6 juni 2019 | 09:15 - 11:00
Programmatic Day
6 juni 2019 | 12:30 - 18:00
MediaNet Vlaanderen: Addressable advertising
6 juni 2019 | 14:00 - 17:00
Belgian Corporate Video Festival
6 juni 2019 | 16:00 - 21:15
Digital Transformation Summit
7 juni 2019 | 12:30 - 18:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.783 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.155
  • vakpers: 665
  • dagbladen: 311
  • huis-aan-huisbladen: 587
  • out-of-home: 1.115
  • digitaal: 1.727
  • radio/TV: 516
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.