Laden Evenementen

BAM Marketing Days

09:30 - 16:00
FacebookTwitterLinkedIn

Op 4, 5 en 6 juni organiseert BAM de eerste editie van de Marketing Days. Het is een nieuw concept om de marketing community een beeld te geven over wat er leeft binnen marketing en een update te geven van de vele inzichten die bij BAM gegenereerd worden.

BAM wil een stand van zaken opmaken van marketing in ons land en doen dat aan de hand van enerzijds het werk van de verschillende Expert Hubs en anderzijds de personen die vorig jaar in de picture stonden. We zijn benieuwd naar het verhaal achter de award winnaars, maar zeker ook de genomineerden voor Marketer of the Year, de genomineerden voor Belgium’s New Brand of the Year, de winnende adverteerder en het winnende bureau van de IAB Mixx Awards. Tijdens specifieke sessies krijg je ook tips van de jury om een award zoals IAB Mixx Award, Belgium’s New Brand Award of Marketer of the Year Award te winnen.

Programma

Elke marketeer kan zelf kiezen welke presentaties hij of zij wenst te volgen tijdens de drie dagen. Het is ook een mooi moment om andere marketeers te ontmoeten en met hen in gesprek te gaan, zeker omdat het om mensen met zeer diverse achtergronden gaat. U kunt het gedetailleerde programma met alle presentaties en sprekers raadplegen via de link naar de algemene website, die u hieronder aantreft.

A selection from the program

  • Award winners Aude Mayence (Delhaize), Erwin Janssen (Wunderman), Rachid Lambrabat (Etnomarketing) and Elisabet Lamote (Trooper) but also nominees of last year’s awards: Anne-Clotilde Picot (Ikea), Sabine Vanderveken (Lunchgarden), Arne Schelkens (Gemini) and so on.
  • Tips & tricks on how to win an award from Jean Cornet (president Marketer of the Year), Kris Sierens (President Belgium’s Best New Brand), Charlotte Van Coevorden (IAB Mixx Awards).
  • Delegates of our Expert Hubs will give you updates on the marketing trends in their domains: Burt Riské & Filip Champagne (Data), Inge Vander Velpen (Technology), Annie Courbet & Alain Mayné (Communication), Bert Heyens & Roland Gerets (B2B) and so on.
  • We will also update you on specific BAM projects, such as the Meaningful Marketing Model, the Digital Maturity Benchmark and the Matrix Research.