Nieuws

7Dimanche keert terug voor Moederdag

Vanaf zondag 10 mei vinden Franstalige lezers hun 7Dimanche opnieuw bij de bakker. De gratis krant van de Groupe Vlan zal voor een keer niet als zeven aparte edities verschijnen, maar als één nationale uitgave.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Interpublic Group lanceert Matterkind

Kinesso, de cel van Interpublic Group gespecialiseerd in marketing- en mediatechnologieën, lanceert Matterkind, een media-activatieoplossing die de grenzen van de optimalisatie verlegt door voorrang te geven aan de gebruikerservaring.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
ProduPress Advertising, autogids

Produpress breidt advertentiemogelijkheden uit

Produpress Advertising biedt adverteerders twee nieuwe packs aan tot eind juni. Het 'Automotive Back to Business Pack' is specifiek voor de automotive sector, het 'Back to Business Programmatic Offer' is meer retailgericht.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Metro terug in de displays vanaf 2 juni

Mass Transit Media heeft, in samenspraak met distributiepartners NMBS en MIVB, beslist om Metro vanaf dinsdag 2 juni terug te verspreiden. Bij de opstart verschijnt de gratis krant op dinsdag en vrijdag en ligt de focus op content-rubrieken.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Loop’d lanceert het 3D-hologram

De OOH-regie Loop'd, gespecialiseerd in spiegelreclame, breidt zijn advertentiemogelijkheden verder uit met het 3D-hologram. Momenteel zet Loop'd in op twee formaten. Olcay Belgium is het eerste bedrijf dat de hologram geleverd kreeg.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 5 6 7 442 443