Nieuws

Mediahuis stapt in Amerikaanse mediaconsultant

Mediahuis gaat een strategische samenwerking aan met Mather Economics, een Amerikaans consultancybedrijf dat ook actief is in de mediasector. Daarbij krijgt de Belgische mediagroep 35 procent van Mather in handen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Web Summit Lissabon 2019: 3 takeaways

[Provided by PUB] De Web Summit is het grootste technologie-evenement ter wereld met 1.200 sprekers en meer dan 70.000 deelnemers uit 160 landen. Steven Verbruggen, Managing Director van AdSomeNoise, schreef enkele bedenkingen neer.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Jan Dejonghe over opmerkelijke campagnes

Jan Dejonghe is Creative Director bij BBDO Brussels. PUB Magazine vroeg hem naar enkele van zijn favoriete campagnes, met onder meer de campagne van Leo Burnett Chicago voor Disney uit 2000.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Matinée CIM maakt zijn sprekers bekend

Op donderdag 21 november vindt naar jaarlijkse gewoonte de Matinée CIM plaats. De sprekers zijn Michaël Debels, Bernard Cools, Veerle Colin, Stéphanie Radochitzki, Tim Van Doorslaer, David Lecouvet en Stef Peeters.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

NRJ wil doelgroep 35-44 jaar veroveren

Radiozender NRJ wil zijn luisterpubliek verder uitbreiden en gaat zich richten tot de 35- tot 44-jarigen. In Franstalig België is NRJ al koploper bij de doelgroep 12-34 met een dagelijks bereik van 14,6% (210.500 luisteraars).

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 4 5 6 7 8 409 410