Mediaplus wint het internationale account van vanHaren
Schoenenretailer Deichmann (vanHaren voor de Belgische markt) heeft een nieuwe internationale partner. Mediaplus won de pitch voor vijf extra Europese markten, waaronder België.
Lees meerSchoenenretailer Deichmann (vanHaren voor de Belgische markt) heeft een nieuwe internationale partner. Mediaplus won de pitch voor vijf extra Europese markten, waaronder België.
Lees meerSabato, het weekendmagazine van De Tijd en L'Echo, splitst de huidige functie van hoofdredacteur in twee: Creative Director en hoofdredacteur.
Lees meerHaar missie zal erin bestaan een holistische aanpak te bieden om initiatieven van klanten te stimuleren en de positionering van Proxistore in de locatiegebaseerde en datagestuurde advertentiemarkt te versterken.
Lees meerEllen De Wolf wordt de nieuwe hoofdredactrice van Knack Weekend en Le Vif Weekend. Ze neemt de fakkel over van Ruth Goossens.
Lees meer[Provided by WE MEDIA] Uit het jaarlijks rapport ‘Mediaconcentratie in Vlaanderen’ van de VRM blijkt dat magazines nog steeds op zoek zijn naar de gouden formule.
Lees meerVanaf 19 februari bundelt de Franstalige radiozender Nostalgie de krachten met Pickx. Elke ochtend wordt het programma La Nosta Family uitgezonden op de schermen van Proximus-abonnees.
Lees meerKaren Hellemans wordt de uitgever van alle magazinemerken van Roularta Media Group in België. Bovenop haar rol als uitgever van de Women Brands wordt ze verantwoordelijk voor de News & Business Brands.
Lees meerWeber Shandwick hernieuwt Belgisch leiderschap: Steven Van de Broek neemt de rol van Belgian Market Lead over van Erik Lenaers.
Lees meerIPM, dat al geruime tijd samenwerkt met RMB voor de commercialisering van reclameruimte op LN Radio en LN24, geeft nu ook het beheer van de audio-reclameruimte van Fun Radio in handen in RMB.
Lees meerWhyte Corporate Affairs breidt het team verder uit om haar expertise en aanwezigheid op de Franstalige markt in België op vlak van corporate communicatie en public affairs verder uit te bouwen.
Lees meerDe globale omzet van de UMA-leden kent een lichte groei. GroupM blijft leider in de ranking van de groepen. Bij de individuele mediabureaus neemt Mindshare de koppositie over van Space.
Lees meerDe commercialisatie van Bingo.lu wordt verzorgd door de reclameregie van Maison Moderne, dat recent de Luxemburgse vastgoedspecialist Jérôme Schaack aanwierf.
Lees meer