Mediahuis Connect creëert strategische cel voor digital en product development

FacebookTwitterLinkedIn

Onder impuls van een snel digitaliserende markt creëert Mediahuis Connect binnen haar salesorganisatie de strategische cel Digital & Product Development, een afdeling die zich zal toeleggen op business development binnen de context van digitaal, video en productontwikkeling.

 

Mark Daemen zal als Director Digital & Product Development deze nieuwe strategische afdeling leiden en de digitale strategie op lange termijn voor Mediahuis Connect ontwikkelen. Hij zal hierin worden bijgestaan door een team van drie experten: Charlotte van Coevorden (Business Development Manager Digital), Peter Verrept (Business Development Manager Video) en Bart Bollen (Business Development Manager Crossmedia), die elk op hun beurt binnen hun specifieke expertise een team zullen aansturen. Met de oprichting van de strategische Digital & Product Development cel zet Mediahuis Connect verder in op haar digitale expertise in o.a. het domein van programmatic, yield, innovatie en productontwikkeling.

 

Het aanstellen van Mark Daemen als Director Digital & Product Development maakt dat Mediahuis Connect eerstdaags een nieuwe Sales Director voor de nationale markt zal benoemen.

 

De bestaande print en digital agency teams evolueerden op 1 maart naar één crossmediaal agency team onder leiding van Inge Moerenhout, Sales Manager Agencies. Mediahuis Connect sluit hiermee aan bij de huidige aanpak van media-agentschappen waarbij niet langer in mediasilo`s wordt gewerkt, maar touchpoint planning centraal staat.

 

Van links naar rechts: Mark Daemen, Peter Verrept, Charlotte van Coevorden en Bart Bollen.