Mediahuis brengt op Made-in.be het businessnieuws samen op één platform

FacebookTwitterLinkedIn

Moederbedrijf Mediahuis lanceert een vernieuwde versie van haar businessplatform Made in: Made-in.be zal de berichtgeving uit 7 Vlaamse regio’s nu op één plek verzamelen. Digitaal agentschap Intracto mocht de visie van Made in vertalen naar een future-proof platform dat volledig op maat van de ondernemer is.

Made in was al actief in 7 Vlaamse regio’s en brengt dagelijks regionale economische berichtgeving. Het groeide in 10 jaar tijd uit tot de grootste B2B-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Hoewel de berichtgeving nu naar één platform Made-in.be verhuist, blijft de regionale kracht bewaakt dankzij onafhankelijke regiojournalisten en specifieke nieuwsbrieven en sociale media per regio.

Aan de hand van een eigen profiel kunnen lezers nu regio’s, gemeentes, bedrijven, personen, dossiers en sectoren volgen en nieuwsbriefvoorkeuren aangeven. Made-in.be wordt daarmee een tool die ingezet kan worden om zaken te doen, te prospecteren en om op de hoogte te blijven van bedrijfsnieuws.

Ivo Vandekerckhove, Hoofdredacteur Made in: “Made in heeft oog voor groei en innovatie bij bedrijven, moedigt onderlinge felicitaties aan en zet de motoren van onze economie op een positieve manier in de kijker. Op die manier representeert onze berichtgeving de ondernemerswereld in de regio.

Bekijk alle producten van Made in, met reclametarieven en contactgegevens, in de MediaSpecs Database.