MediaCom kondigt de komst aan van nieuwe medewerkers, waaronder Karim Debbah

FacebookTwitterLinkedIn

18 maanden geleden kwam Corinne Verstraete aan het hoofd te staan van MediaCom. Sindsdien heeft binnen het bedrijf een grondige reorganisatie plaatsgevonden.

Er werd een digitaal team opgericht onder leiding van Nicolas Robeet (ex AB-InBev), bestaande uit Taylor Mulakilwa (ex PHD), Pierre-Henri Plennevaux (ex Mediabrands) en drie stagiaires van de European Communication School: Tiana Rahamefy, Douglas Parayre en Thomas Muller.

Jehtro Calomme (ex Isobar), die tot nu toe verantwoordelijk was voor D’Ieteren, wordt Head of Strategy. Hij zal in januari 2020 zijn plaats afstaan aan Karim Debbah.

“Na al die jaren aan de adverteerderszijde bij UBA en Disney, ben ik verheugd mijn expertise nu in dienst te stellen van MediaCom”, zegt Karim Debbah. “Mijn doel zal zijn om, in samenwerking met de aanwezige teams, de bestaande bruggen te onderhouden en tevens nieuwe te bouwen tussen het agentschap en de klanten.”

Daarnaast verwelkomt MediaCom ook 5 nieuwe medewerkers bij de planningsafdeling: Marianne Gyselinck (ex Havas Media), Valerie Sanctorum (ex Vizeum), Séverine Malbec (ex Space, Havas Media en OMD), Juliette Brecx (ex Disney) en Davina Janssens (ex Isobar en Carat).