LN24 sluit zich aan bij IPM

FacebookTwitterLinkedIn

LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus met een nieuwe meerderheidsaandeelhouder. De IPM Group versterkt hierdoor zijn aanbod.

De IPM Group is uitgever van merken als La Libre, Paris Match, DH Les Sports, DH Radio, Moustique, L’Avenir, Logic-Immo.be, Courrier International en Gourmandiz. Het is niet de eerste keer dat de groep een nieuw merk lanceert of een bestaand concept overneemt en vernieuwt.

Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam reeds bekendgemaakt.

Gregory Vandenschrick, Sales Director van RMB, is positief over de samenwerking: “De samenwerking met LN24 heeft altijd tot commerciële successen geleid. De vooruitzichten tot samenwerking met IPM Advertising zijn al even veelbelovend. Deze nieuwe samenwerking zal onze marktbenadering alleen maar versterken en ervoor zorgen dat alle adverteerders goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden die zij kunnen benutten dankzij de nieuwe impuls die LN24 krijgt door de overname door IPM Group.”