DOOH programmatic aanbod komt in treinstations met Clear Channel

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel stelt zijn DOOH-inventaris in treinstations beschikbaar voor programmatic buying via LaunchPAD. Dit platform opent de deur naar nieuwe mogelijkheden voor het plannen van OOH-campagnes.

Concreet verbindt LaunchPAD Clear Channel’s premium DOOH-inventaris met digitale aankoopplatformen en integreert het out-of-home in het omnichannel buying ecosysteem. Bijna 135 schermen in de 35 grootste treinstations van België vullen het nationale aanbod van 300 schermen in meer dan 55 steden aan.

Het resultaat is dat door de prestatieanalyse, in realtime geleverd en zichtbaar in de inkoopplatformen, planners hun strategie, berichtgeving en uitgaven onmiddellijk kunnen aanpassen voor een maximale ROI en een hoger campagnerendement.

“Door de stationswereld te integreren in ons programmatic aanbod, zetten we onze digitale transformatie verder om OOH-campagnes steeds effectiever, dynamischer en impactvoller te maken,” zegt Baudouin van de Berg, Sales Director Clear Channel.