Koenraad De Lathouwer is de nieuwe COO van Liquid Society

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds begin juni waait er een nieuwe wind bij het Brugse marketing- en communicatiebureau Liquid Society. Koenraad De Lathouwer staat als nieuwe COO voortaan in voor het dagelijkse management binnen het bedrijf en zal vooral de commerciële afdeling verder uitbouwen.

 

Koenraad De Lathouwer maakte tien jaar carrière bij Roularta en bekleedde vervolgens diverse functies bij bureaus als McCann Erickson, Duval Guillaume, Beluga, Design Board en Quatre Vents. Naast de functie als operationeel directeur bij Liquid Society blijft hij ook actief als projectleider van Pink Ribbon, een initiatief van Sanoma en de Koning Boudewijnstichting in de strijd tegen borstkanker.

 

Alain Boone, eigenaar en managing director van Liquid Society, kondigt ook nog de aanwerving aan van twee jonge talenten: Elyne Van de Sype studeerde communicatiemanagement en gaat aan de slag als account executive. Pieterjan Decoster versterkt het creatieve team, hij specialiseerde zich in multimediadesign.