Karen Hellemans versterkt het management van de Business Unit Magazines bij Roularta

FacebookTwitterLinkedIn

Bij Roularta zal Karen Hellemans vanaf 1 juli het management van de Business Unit Magazines als publisher versterken. Ze zal, samen met het bestaande management, verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van de magazinebrands van Roularta, inclusief de titels van Sanoma (waaronder Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Feeling en Gael) zodra de verkoop definitief afgerond is.

Karen Hellemans heeft Communicatiewetenschappen aan de VUB gestudeerd. Na haar studies ging ze aan de slag bij Sanoma als Product Manager van onder andere Feeling, Flair en Libelle. Nadien werd ze bij Sanoma nog uitgever en Business Director. Na de verkoop van Story en Vitaya aan De Persgroep ging ze daar aan de slag als directeur magazines. Het laatste anderhalf jaar was Hellemans actief bij JBC als CMO.

Roularta zegt: “Met deze nieuwe benoeming is RMG perfect georganiseerd om de verdere groei van haar magazinebrands te verzekeren”.