OMD Flash Audimetrie 2017-02

FacebookTwitterLinkedIn
OMD Belgium

In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen.

Dankzij onze Flash kunt u iedere maand de veranderingen in het bereik in zowel het Noorden als het Zuiden volgen.

Televisie in 2016 en de marktaandelen van januari 2017

We beschikken nu over de cijfers van het gehele jaar 2016. Om het jaar af te sluiten, zullen we ook terugkomen op de evolutie van het TV-gebruik in het algemeen.

We zullen 4 thema’s bespreken:
– het kijken naar “klassieke” televisie
– de evolutie van het uitgesteld kijken (TSV)
– de evolutie van het “andere” schermgebruik, dit wil zeggen de apparaten die op de TV aangesloten zijn
– het kijken naar video op de “nieuwe” schermen
Vervolgens zullen we verdergaan met de gebruikelijke analyses over de evolutie van de marktaandelen, voor de maand januari 2017, maar ook het gehele jaar 2016.

Meer weten ?