Content Marketing Casebook 2019

FacebookTwitterLinkedIn

Een overzicht maken van opvallende Belgische cases in content marketing. Dat is de ambitie van het Content Marketing Casebook, dat nu al voor het derde jaar op rij verschijnt. Een publicatie van de Expert Hub Content Marketing van BAM, onder leiding van Michel Libens (Propaganda) en Bart Lombaerts (Spyke).

Geen twee zonder drie. Opnieuw hebben enkele leden van de Expert Hub Content Marketing en enkele andere content marketeers de krachten gebundeld. Ze kozen elk de content marketingcase die hen het afgelopen jaar het meest inspireerde. Die cases vormen samen de derde editie van het Content Marketing Casebook.

Dat is en blijft volgens de initiatiefnemers een belangrijke tool voor Belgische content marketeers. Het is immers niet eenvoudig om op de hoogte te blijven van alle straffe initiatieven die in ons land worden genomen.

Het levert ook dit jaar weer een mooie oogst op: zowel B2B- als B2C-cases, uit heel wat verschillende sectoren. Van A.S. Adventure, over HEMA, Partena en Club Brugge, tot kleinere merken als Dieetcenter Lecluyse, DGI en Shorebee.